07 februari 2012

Bra?

Scrapgalen har en tävling denna månad som går ut på att skapa om sig själv och vad man e bra på. Min första fråga vart då: BRA? Jag är väl inte bra på något? Men sen fundera jag lite, och så frågade jag min bästa väninna om det. Så texten lyder:
"Vad är jag bra på? Svår fråga, men efter massa funderingar kom jag på att det nog är en del småsaker jag e bra på. Tex är jag bra på att lyssna & stötta mina vänner, peppa dem. Göra dem glada. Jag är bra på att fantisera, pyssla och sjunga. Hyffsat bra på div spel typ TP, geni och alfapet. Och jag är bra som tusan på att tro på mig själv och aldrig ge upp!"

Se jag var ju bra på ngt ;). Har använt mig av gesso för allra första gången. Vart lite kletigare än planerat men oj så kul. Och man kan få till de rätt snyggt utan mönstrade papper genom att leka med färger på en cs istället.

1 kommentar:

Cattis sa...

Visst är det kul att leka med gesso och färger...Din layout blev riktigt läcker!