04 juli 2011

Vill ni vinna???

Hejsan alla mina bloggbesökare!
Nu under sommaren blir de inte så mycket scrappat och än mindre bloggat. Men jag tänkte jag skulle ha en liten candy till er som ni har chans att vinna. De låter väl kul? ;) Lite bling, rub-on's, ett block med 6"x6" papper från Prima, blommor, glimmermist + stencil etc.
Orsak? För att det är sommar såklart! :P
Candyn pågår tom 10/8-2011


Reglerna är enkla, det ni behöver göra är:
1. Skriv en kommentar med en sommarhälsning under detta inlägg.
2. Länka till min candy, med bilden här ovan i eran blogg. (I ett nytt inlägg eller sidebar)
3. Klart!

Ni får gärna bli följare av min blogg men det är inte ett måste :).
Även ni som bor utanför Sverige får vara med!
Trevlig sommar på er & Lycka till!

30 kommentarer:

DragonBitch sa...

Hej hopp alla glada scrappare. Hoppas att ni alla kommer att få en trevlig sommar och fotar massor så ni kan sitta och scrappa i det trista höstvädret sen..
Trevlig sommar..
Kramiz Jessica

susanne sa...

Så klart att man vill vinna det fina. Hoppas att du och alla andra har en underbar sommar med mycket sol och bad.

(Här hittar du mitt inlägg med länk.http://uzaans.blogspot.com/2011/07/blogcandy.html)

Kram Uzaan

Ina sa...

Vinken toppen candy.
Glad sommar på er alla. Någon regnig dag blir det säker så lite scrappande hinns nog också med.

(Min länk)

Tvillingmamma Lotta sa...

KLart att jag vill vinna! Jag har länkat till dig här: http://tvillingmamma.blogspot.com/2011/07/vill-vinna.html.

Ha en riktigt härlig, solig och scrappig sommar!

bitte71 sa...

Jag vill gärna vara med och vinna, har länkat i min blogg:
http://bitte71.blogspot.com/2011/07/bloggcandy-hos-carola.html
Ha en bra sommar du med, kram!

Helena alias Puman78 sa...

Vilken toppen idé :)
Jag är på och hoppas på tur, har länkat via min bloggs sidebar.
http://pumanskapar.blogspot.com/

Kram!!

Henna sa...

Oh va kul med en tävling :) länkat till min blogg ;) och glad sommar alla underbara och njut för det är vi alla värda <3 kram

Sussi sa...

"Sommar, sommar och sol
scrappar och pysslar bredvid min pool..."
Kul med en härlig tävling! Hoppas självklart på turen!!

Fija sa...

Perfekt med ett litet scrappaket till en regnig sommardag! Passa på att ta det lugnt och unna er lite pyssel även om vi får underbart sommarväder! :D

Här är min länk; http://fijas-liv.blogspot.com/2011/07/passa-pa-d.html

Kram Fija

Johanna sa...

Wow, vilken candy, vill gärna vara med. Har lagt bilden i sidbaren och länkat tillbaka hit.

Ta det lugnt i sommarvärmen och ha det toppen!!!
Johanna

Annica sa...

Här kommer en sommarhälsning från mig!
Vilken härlig candy du har satt ihop. Jag tar gärna chansen att vinna.

Kram,
Annica

Matilda sa...

Hej hejj!! Kul med ett sånt jättefint candy! Jag är gärna med :) http://poptilda.blogg.se/2011/july/blogcandy-scrapgatan-16.html

Jag hoppas alla scrappare har en underbar sommar :D

Cattiegirl sa...

Wow vilket smaskigt godis - jag är gärna med din utlottningen! Har länkat från min sidebar och är även följare!
Kram
//Cattie

Anette sa...

Vad fina saker. Det är saker som får mitt öga att njuta.

Kram
Anette

Ziro sa...

Nu har jag blivit följare och lagt upp länk och bild i sidan på min blogg.

Hoppas på en fortsatt trevlig sommar!

Edel sa...

What a lovely candy, dear! Thank you a LOT for a chance to win!
http://edelmiracle.blogspot.com/

Kitika sa...

Gorgeous candy. Thanks for the chance to win! Hope to have luck and win!
posted your treasures on my sidebar http://kitikas.blogspot.com/

Josefine Eriksson sa...

Glad sommar alla! Lagom som man framkallat alla fina sommarkort så måste man börja med julkorten igen.

Jag har länkat i min sidebar med bild.

Maiden sa...

Här kommer en sommarhälsning från mig till dig! Hoppas vi får lite regn i höst så det blir mer scrappat! :-)

Jag har lagt ditt candy under min flik "bloggcandy" i min blogg:
www.maidens.nu

Kram

Desirée-ScrapDees sa...

just surfing by and seeing this, love to take a chance for it, it gives me lot's of sun in my head! *lol*!
I will put it on my blog and thanks for giving us this chance!
I am going on holiday these week, shouldn't it be fun to win something when i am going back, exciting!

MezzaNotte sa...

Sol sol, sommar o sol, grönska, värme och livet är njutbart till 100%!

Det enda som kan bli bättre är att vinna Carolas candy!! sol och candy vore toppen!!
Nu hoppas jag på tur... massa tur då Carolas candy finns på bloggen min....
Så sol, sol och en massa candy!!

Tjingeling!!

Katja

UlrikaT sa...

Wow, för en candy! Den vill jag självklart vare med och ha en chans att vinna så jag har länkat i min sidebar här: http://lofoto.blogspot.com/
Jag önska dig en riktigt god scrappingsommar! :)

Bessi sa...

Hejsan, Fastnade för din fin fina bloggcandy och kände att jag måste vara med =) Hoppas ni har lika fint väder som vi har här i Nyköping!!! Klar sol...

Har länkat till sig i min sidebar :)

Mvh//TessiBessi

Frida sa...

Härligt med en liten sommarcandy. =) Klart jag vill ha en chans att vinna. Har länkat i min sidebar.
Ha en fortsatt trevlig dag! =)

Lindha sa...

Vilket härligt godis!!

Min sommarhälsning blir att det inte gör nåt om det regnar utan det är tacksamt att få några regniga sommardagar då vi kan få scrappa lite!!

Helle sa...

Så herlig candy!
Bilde med link finner dere i min sidebar!
Krysser fingre og tær!

-Helle-

Jezz79 sa...

Glad sommar!! Eller, ja, vad säger man? Regnig sommar kanske.. Hur som helst-Tack för chansen att vinna detta fina candy.

Kram Jessica

Therese sa...

Hej hej!
Självklart vill jag också vara med och tävla om det härliga godiset =)
Ha en fortsatt bra sommar!

Rebecca sa...

Hej!
Klart att man vill vara med och fira sommaren!
Jag har länkat i min sidebar från min blogg: http://beccapysslar.blogspot.com/
Hoppas att du får en fortsatt trevlig sommar med en massa sol! (^.^)
Kram
Becca

jenn sa...

Valdigt fin candy! Klart att jag vill prova lyckan! Jag har tippsat pa min blogg:
http://barbados.blogg.se/2011/august/17-augusti-bloggcandy-hos-carola.html