09 juni 2011

Lite nytt

Denna layout på mig o min allra bästa vän/kusin Mallo, gjorde jag efter temat vänskap som Cath anordnat i sin blogg. Våran vänskap är evig som en 8:a. Det är därför vi kallar varandra för 8:orna :P.

Å den här lo'n har jag liftat efter pumans fina lo som ni hittar här: maskros.
Det är inte ofta jag liftar, tycker det är rätt svårt. Man vill ju inte göra en case, även om de å kan vara kul. Men jag tror jag fick till det till att bli min egen design.
Kommer iaf lifta fler, det är roligt ju. :D
Å visst är lilla busfröt Tindra ljuvligt söt?! *moster älska massor ♥*

4 kommentarer:

Cath. sa...

Å vad roligt att du ville vara med i min utmaning Carola! Och med en jättesnygg layout dessutom, så välarbetad och många läckra detaljer! Fin liknelese med 8:an tycker jag. Kram på dig!

Beea sa...

vilka fina Lo´s
färgerna är så härliga på bägge två!

Annika sa...

Så fina layouter! Många härliga detaljer!

Cattis sa...

Vilka härliga och kreativa alster!!! =))