16 oktober 2010

Mona Lisa Mallo

Här är min layout inspirerad av Leornado Da Vincis målning av Mona Lisa.
Främst var det färgerna som lockade mig och bilden på Mallo passar bra som själva Mallo Lisa..jag menar Mona Lisa ^-^.
Paris är ju temat inne på Mollys...så jag klämde till med en titel på franska. Ma petite Chérie = My little darling. Om de e rätt har jag ingen aning om...jag följer bara google translate. :P
Jag gissar att tavlan är inramad i en fin guldram där den hänger på Louvren, så jag fixade också en guldfärgad ram...som dessvärre ser gul ut här på bilden. Irl är den guldmålad och skimmrande.

Tack för alla söta kommentarer på lo'n nedan▼. De värmer så gott ♥♥♥.

11 kommentarer:

Lilo sa...

Superduperfint!!! Gillar inramningen som verkligen ser flott ut. Och vilket coolt foto! =)

Essmo sa...

Jaa! Görläckert! Kul med titeln,, tänk om den översatte fel å det betyder nåt heeelt annat?! hihi närå skoja bara! Den är kanonsnygg! Gillar ramen rumt fotot, snyggt.
kram kram!

Mahlin78 sa...

Läckert!!! Kanske skulle ta mig an MonaLisa-utmaningen med inspiration från din lo ;-)

Petra sa...

Oh så fin, gillar verkligen färgerna och alla läckra detaljer. Superhäftig.

Linda sa...

Tack för den söta kommentaren i min blogg! Näe, taxikort är nog inget för mig. Är rädd att jag skulle bli överfallen på jobbet... Hua!!
Din layout är skitsnygg, är lite sur för att du kom på en sån himla bra rubrik och inte jag... ;)

Maritha / Dilorf sa...

WOW!! Den är grymt läcker!

Essmo sa...

hej igen,
måtten på bokmärket är 4x4 tum. så viker du in hörnen på 2tum. Här kan du se hur jag har gjort; http://scraplyckan.blogspot.com/2010/08/bokmarken-i-massor-tutorial.html

kram kram!

La Vikinga sa...

Jättesnygg LO!!!

Det var ju en klockren tolkning av Mona Lisa!!

Charlotta

Lilltolen sa...

Riktigt skitsnygg helt enkelt!

Eize sa...

Wow, mäkta imponerad, supersnygg LO!

Lisa-olsi sa...

Vilken tuff LO :)
Rolig idé att lifta Leornado.

Titta gärna in i min blogg om du är sugen
på kortutmaning med fina priser :)

Lisa