08 november 2009

Diggiscrap - Julmat

Min första "riktiga" digitala layout. Totalt noob på detta område. Men lite småkul äre ju. Däremot ska man komma ihåg att spara, spara och åter spara. Har lärt mig det den hårda vägen =/. Har totalt tappat inspiration till att scrappa så jag tänkte försöka kicka igång mig med att göra ngt annorluda än jag brukar. Så vad tycks?
Fördelen med digitalt e att de e billigt, dekorationerna tar aldrig slut ^-^.
Har använt penslar i ps för att skapa mönster på papprena. Och jaaaa jag längtar efter julmaten och musten :P.

3 kommentarer:

Arvet sa...

Kul Carola!

Gott att se att du inte tappade färgen på vägen. Ser kanonbra ut - ska bli spännande att följa digiscraputveckingen.
/Bi

Essmo sa...

va häftigt! =) Kul å testa nåt annorlunda ..
kram på dig!

sussie sa...

mycket gott dära men inte allt, men mycket fin layout...good job woman!