27 september 2009

Liftat till bloggpartyt

Idag blev det äntligen lite scrappat. 2 lo's till pågående bloggpartyt.

Först ut, en lift av Maria S läckra lo. Jag har inspirerats av de olika rutorna, som jag skurit ut från div spillpapper och även av den långa rubriken. Resten är eget ^-^.

Dagens 2:a lift är gjord efter *Kristinas* lo Semester. Man skulle även inkl öljetter (i blommornas mitt), akrylfärg (ramen) och rub-on's. Jag gillade verkligen upplägget på denna lo, så jag har apat efter en hel del. Lagt till, ändrat o donat lite för att den skulle bli mera "Jag".

2 kommentarer:

maxell sa...

Ohhh. Två härliga färgglada Carolalayouter. Mums! Vad roligt att du fick scrappat igen.

Jag gillar också det där med rutupplägget även om jag aldrig kommer mig för att göra det själv. Det är kanske lite för rakt och tillrättalagt för mig. :) Efter att ha sett din färgexplosion och variation i rutorna blir jag sugen på att ända göra min variant av samma lika upplägg. :)

Just Me är perfekta layouter att göra ibland. Det är trots allt "Just Me" som man ständigt lever och brottas med. :) Din tolkning är det mycket Carola över och det är perfekt. En blandning av härliga färger och fotoupplägget passar så bra ihop med layouten hela upplägg.

Essmo sa...

Vilka urfina layouter! Den översta är ju härligt färgglad å man blir bara jättegladnär man ser den! Men gillade den på dig själv mest, superfint med akrylfärgen å alla rubons -najs! Lööööv ditt HÅR! Snyggt!!
kram kram!