20 juli 2009

Fjäril & Pose

Dessa 2 lo's har vart med i skrotboken. Tänkte de var dags att slänga upp dem hit också ^-^.

Den översta har jag sytt en massa på. Använt både tyg och papper.
Blomstjälkarna e sydda för hand, övrigt på maskin.
Till denna lo fick jag en massa dekos från en swapp via skrotisen. Uppgiften var att använda så mycke som möjligt av materialet + att göra en bokstav i mesh. P i mitt fall.
Jag smacka på alla grejer som följde med och plussa på lite till. Jag e jätte nöjd med denna layout~Pose ^-^.

5 kommentarer:

Miss E/Kicken sa...

Jätte fina lo´s!
Tack för kommentaren i min blogg :D
Kram

CillaT sa...

Så fina! Den översta är härligt somrig och så snygg med det sydda.

Kram

Samara sa...

Ja fjärils LOn är ljuvlig, den andra är cool, massor av saker att titta på, utan att bli rörig.

Jag svarade på dina frågor om klippdockorna och Madame Tussauds i kommentarerna i min blogg, ifall det är fler som undrar samma sak så kan de läsa svaren.
kram på dig.

Essmo sa...

Vilka häftiga layouter! Den undre är riktigt, riktigt cool med alla grejjer.. =)

Köpte blommorna här: http://shop.ebay.com/merchant/eclectic_scraps_W0QQ_nkwZQQ_armrsZ1QQ_fromZQQ_ipgZ tror det gick på 300 lr 400 kr, så inte så dyrt tycker jag.. billigare än i Sverige iaf.. hihi..

Ha det fint!
kram kram!!

Yoli Design sa...

hej hej tjejjen...
åså härliga alster... mycket tokigheter och mycket rolga detaljer att titta på!!

Skojjigt att du hittat in till mig!! :D

Kraaaaaaaaaaaaaaaam