05 maj 2009

Ännu en Lista

Här går inte skapandet på högvarv precis, och det som är klart kan jag inte ladda upp för att min kamera är i byn *morr*. Men nu till helgen ska jag dit så då får jag försöka komma ihåg att ta med den hem igen.

Men en liten lista kan jag bju på ^-^:

Så här lyder den:
Bläddra igenom sms:en i inkorgen och räkna till tio, det sms du hamnar på ska du skriva in under frågan. Räkna om och skriv nästa sms under nästa fråga osv.

Här är mina sms:
1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Sov gott du också sen. Natti Natti. Tycker om dig :-*

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Har inte priserna varit där ett tag? eller var det nåt annat jag såg?

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Blir inte lättare av att oroa dig heller...

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Jag har sovit hos J inatt :P

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Du får testa igen sen?

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Ja just det 8 kr var det ja. Ska du plantera blommor?

7. Vad skulle du säga till Gud om du träffade honom?
Morron :-* Nå nu är jag vaken :-) äru?

8. Vad vill du höra mest av allt?
Men ge dig.

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Inte fått upp stoppet än? :-S

10. Din mest romantiska replik?
Puss från oss

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Ja hon är ju det. Ja man passar ju på när J är ledig. Skönt å vila.

Hehe, ja det blev ju lite konstiga svar... :D
Så, vad står det i dina sms?

Inga kommentarer: