01 mars 2009

Bloggpartyt e slut

Nu har vi gått över till mars och bloggpartyt är slut för den här gången.
Kom på att jag glömmde visa priset, men de får bli en överraskning till vinnaren istället.

Och lotten är dragen....


Vill ni veta vem som vann?? ^-^


----------------------


---------------------------------


---------------------------


-------------------------


---------------------------------

Vinnaren blev:


GRATTIS tjejen!
Maila mig din adress på carola_v81@yahoo.se så kommer snart en vinst i din låda.

6 kommentarer:

Essmo sa...

WOW ! Vilken supersnygg header! Bara sååå DU! Snyggt!!! =)

kramkram!!

Tiggy sa...

Fin header. :)

ScräpEmma sa...

Grattis Lillnea!!

WOW, tjejen, vilken SUPERläcker header!! Kan tänka mig att den passar dig ;)
Å jösses, snart blir du ju moster oxå :)

Kramisar!!

Lillnea sa...

Åh så kul! Och jag älskar överraskningar :D Tack för en superkul utmaning!

Håller med alla ovanför, verkligen en läcker header!

Essmo sa...

Ps, jag har en liten utmaning i min blogg.. ;)
trevlig helg!
kram

Metal_Minish sa...

OMG, älskar din nya banner! <3
Och har bloggen fått en ny bakgrund? Allt ser mycket snice ut härinne allafall~