04 februari 2009

Bidrag 2 + en till

Nu har jag gjort en lo till Silwerstars utmaning.
Scrappa en lo tvärtemot din stil. Så jag valde att göra en i lugna mer jordnära/romantiska färger. Mycket brunt o en del rosa o grönt vart det.
Jättekul att skapa på ett annat sätt än de man vanligen gör.


Fotot har Johan tagit en tidig morgon i svappis. Tycker det är ett så vackert foto med den gnistrande solen som avspeglar sig i vattnet. Och dimman gör bilden lite mystisk också.

------------------------------------------------------------------------------------------

Sen har jag scrappat en lo till på syrran häromdan. Den har legat ovanligt länge på scrapbordet och gottat sig innan jag hade lyckats klura ut hur jag skulle dekorera den.

3 kommentarer:

sari sa...

Så underbara lo,sar! Och vilken vacker foto på gryningen..och på dig oxå =)

Metal_Minish sa...

Vilken skillnad på de två helt stilmässigt. XD Men de är ju supersnygga bägge två.
Det är roligt att prova på nått annat, så kanske man kan plocka in lite av det i sin vanliga stil om det passar en~

malwa sa...

Två så olika LOer - och så snygga, båda två. :)