22 januari 2009

Ny award

Jag har fått en till award.
Av Karin/Essmo. Tack!!


A) first list 10 honest things about yourself - and make it interesting, even if you have to dig deep!

B) Pass the award on to 7 bloggers that you feel embody the spirit of the Honest Scrap.
Då ska vi se vad jag har att komma med...
1. Jag kollar alldeles för mycket tv. Mina ögon är nog fyrkantiga ibland. Shocked
2. Jag är otroligt slarvig, stökig, lat & tankspridd.
3. Älskar sällskapsspel till allas förtret Disappointed . Hade kunnat spela varje dag.
4. Jag väntar på att få en GBP.
5. Min mest städade plats i lyan är nästan alltid scrapbordet. Konstigt.
6. Jag är lite av en shoppoholic ibland, och har haft stora problem med det.
7. Har lätt för att bli ledsen.
8. Gillar inte disskutioner om folk inte har samma åsikt som mig Lol
9. Är en riktig pussgurka och kan pussas i timmar.
10. Älskar tekniska saker men får utbrott när datorn krånglar.
Hade kunnat göra en lista med fyrtioelva punkter till Smile .
Men de var ju bara 10 st den här gången.
B) Orkar inte nominera ngn särskild. Så alla som vill får göra denna. Dumb

Inga kommentarer: