13 september 2008

VINNARNA!!!!!!!

Nu var min lilla tävling över.
Tack för ert deltagande ni som orkade gissa.


Rätta svaren:

1. Ozzy fyller år 29/9
2. Min favoritfärg e grönt
3. Jag har en syster

Och vinnare med flest rätta svar är.....
TINTO!!!
(Min näst bästa färg e ju turkost tom).


Bonuspriset går till:
ScräpEmma.

Skicka era adresser via AOS pm.

Och vet ni vad jag har glömt bort..Berätta vem som vann i bloggpartyt.
Drog lott och...
Vinnare där är ingen mindre än:


AvigaEllen med sitt snygga kort!
Tack alla som var med!

3 kommentarer:

aviga Ellen sa...

Nämen! Vad kul! :-)
Och grattis till de som vågade sig på att svara på frågorna. Jag fick totalt hjärnstillestånd och vågade inte ens chansa. :-P

Lilo sa...

Grattis alla vinnare! =)

Nina sa...

Tjoho! Snygg ny blogg!!! Förlåt somliga för att vi är sååå sega i livet & upptäcker det senare än alla neandertalare tillsammans, men men.. :-/ Har verkligen varit apkass på att kolla alla polares bloggar senaste tiden.. jag har fortfarande sommar i skallen.. känner mig som ett vilset bi som vaknar upp för sent & så plötsligt är det höst!! grrr!!! =) Vad är det för musik som spelas när man staplar in här?!??!

Tack för kalendertipset, förresten... ! såg många snygga på den sidan så det är ett tänkbart alternativ framöver i väggkalender-jakten!! (men just nu sålde jag ändå min själ och köpte en medelful sak, för jag orkade inte leta mer..!) I chickened out! :-O

Och: Wohooo! Du ser riktigt grymmmmmmmmmmmmmmmm & hård ut på "Bakom mina solglajjer"-scrappen..! 8-)

Jag hittade också ett par riktigt bästiga solglajjer på rea i augusti, alltså sådana där PERFEKTA (som man aldrig annars hittar) och PRECIS när sommaren började ta slut... :-[ så jag hann ju knappt ha dom!!!!! tyyyyypiskt. (och till nästa år går de säkert uut mode eller nåt, med min tur).. hehe.. men jag får väl glida runt med dom i vinter och liksom köra hollywood-stjärn-stajlen (för då kan jag ha dem året om, som alla starsen =P). måste dock uppdatera min garderob isf =D

Scrappa lungt! *:)

ps. Har uppdaterat din blogg-länk nu iaf, så att den länkar direkt hit från min blogg.. ;) ds. Ha det!!!!!!!!!!!!!!