06 september 2008

Nya lo's + tävling

Halloj alla!

Först vill jag börja med att säga TACK för alla rara kommentarer här i bloggen.
Så himla roligt att ni gillar vad jag gör. Och jag hoppas kunna inspirera er.
Extra kul är de att ni uppmärksamat min layout som e skapad med icke traditionellt scrapmaterial. Är så nöjd själv så man blir bara mer stolt tack vare er.
Sunshine
Här kommer så mina 2 nyaste alster:

Inspireead av låten "Bakom mina solglasögon" men ändrade till Glajjer istället Smile Smile

Denna e på en mås som Johan fotade i pite nu i sommras. Han kallade dem Mausar hela tiden. Därav titeln mauz. Tongue Out

Så till tävlingen...
Du ska svara på några enkla frågor.
Man får gissa/svara hur många ggr som helst.
Länkar du till min blogg i din får du 1
extra bonus lott.
Svaren lämnar du i kommentarer.
Du kan tävla fram till 13/9-08.
Priset är ett välfyllt kuvert med scrapsaker!
Bonuspriset är hemligt.
Du kan alltså vinna 2 priser! Shocked Thumbs Up Smile

Frågor:

1. Min katt Ozzy fyller 3 år snart. Vilket datum?
2. Vad har jag för favoritfärg?
3. Hur många syskon har jag?

Så det var de!
LYCKA TILL!!!

10 kommentarer:

Johan sa...

Haha, har du scrappat en maus :-)
"Mausen flyger i maotwind" :-)

Snygg var båda LO'sarna!

kultjej sa...

1. 27 sep.
2. Lila
3. 2

Det är min gissning :D

Lilo sa...

Finfina layouter! =)
Då ska vi svara rätt här då!
1. 9:e september (som min sambo)
2. Rosa! Trots lila i bloggen så gillar du rosa och gör du inte det så får du börja göra det nu så jag gissar rätt.
3. 1 syskon! Din trevliga syster!
Har du ett till kan jag ju inte veta det?? Eller?? Funderar...

ScräpEmma sa...

1. 20e september (som jag!!!)
2. Helt klart limegrönt
3. Du har ju två syskon.

Superläckra LOsar, gillar speciellt "Bakom mina..." :-)

Tinto sa...

Hihi, jag tror Ozzy fyller år 16 september. Dina favoritfärger är limegrön och turkos o du har en syrra!

(jag har lagt in länk till din blogg i min)

Vad är det för snygga ord-stickers på glajjer-lon? :)

helen sa...

jag tror jag vet
ozzy fyller den 12/9
din färg är svart och en syrra

jag har iaf minst ett rätt. å andra sidan är jag ju idn moster
love ya

Lisbet sa...

Kul med tävling men jag orkar inte ens tänka just nu. Härliga Layouter..dock

joggemia sa...

Superfina layouter! Undrar också när du utser en vinnare i bloggpartyt 3? =D

Jessica sa...

Hoppsan, så jäkla läcker LO:n om/med solbrillorna var :-O

Cattis sa...

wow! Vilka läckra layouter!!!