18 augusti 2008

WDY.34

v.34 Scrappa med hittade saker. Gå igenom din byrålåda efter skräp eller klipp ut ur tidningar. Scrappa med icke scrap material. Det kan bli väldigt kul.
Mitt resultat:
Denna var sååå rolig att göra. Blev verkligen freestyle Smile
Jag har totalt fastna för Libressereklamen, så jag använde tidningsurklipp från bla den.
Sen är det flärpar från ölburkar, en drinkpinne, en bit av en badsvamp, en bit av ett silvrigt hårband, en hårkläma, pristag från lindex o glasdekal.
Är riktigt nöjd med den. Happy Cyclops

23 kommentarer:

Monika sa...

Å jag förstår att du är nöjd!!! Wow säger jag bara! Den är helt fantastisk!

Monika sa...

Å jag förstår att du är nöjd!!! Wow säger jag bara! Den är helt fantastisk!

Jozebelle sa...

Jättehäftig!!!!

Visst är det kul att få leka fram en bra LO

silwerstar sa...

Riktigt läckert!! :-D

Gula Villan i Vallen sa...

Hur läcket som helst!! Skulle säkert funka som reklam för något... Jag har också sneglat åt Libressereklamen, men inte gjort något av den ännu.

Tjing//Marie (mison)

Lilo sa...

Vilken urläcker layout! Den här utmaningen ska bli kul att göra tycker jag! =)

alexandra-lindgren sa...

åh, den var ju hur snygg som helst ju :)

CillaT sa...

Härlig! Man riktigt ser hur roligt du haft! Och vilken fin bild på dig!!

Kamilla sa...

OMG Girl!!!
Den är ASCOOL!!!!
Var nöööjd så det ryker! (Jante 2.0)

Lisbet sa...

Sånt här gillar jag, Det som sticker ut och som är en fröjd för ögat i färg och form.

Metal_Minish sa...

Whaa, coolt! <3
Den blev ju hur fräck som helst, I love~

Malmis sa...

Häftigt!
Du frågade om vattenfallskortet i min blogg, om du kikar under mitt inlägg 11 augusti "korttillverkningen fortsätter" finns en youtubelänk med beskrivning!
/Pyttisens mamma

malwa sa...

Urläcker! :-)

Sanna F sa...

WOW vilken ursnygg layout!!!!

Cissi sa...

Det tål att sägas igen!!! VANSINNIGT TOKSNYGG!!! Har tittat på den flera gånger och ser hela tiden nya grejjer.

maria ammar sa...

Wooow vilken cool LO... Me like!!!
You rook girl!!!

Tack för alla kommentarer *s* eller lotter du tar!! *fniss*

Kram
/Maria

jenny/e.j.m sa...

Helt otroligt häftig lo.
Så läcker!!!!!
Sitter och svettas över min lo denna vecka på W.D.Y.

//Jenny/e.j.m

Linda sa...

Det har du gjort bra! Jag tycker det är svårt att scrappa med hittade saker och är grymt impad av din!

Johan sa...

Hehe jag var med och drack upp ölburkarna du fick "flärparna" från ;-)

Cool layout, du ser härligt glad ut :-)

maxell sa...

Jag måste ju bara kika runt och se och säga något om vad du gjort av denna utmaning. En utmaning som jag självklart tokgillar.

Varför har jag missat Libressereklamen? Den är klockren! Å alla de andra sakerna. Vilken sort har gröna fläpar på burken? Såna borde jag leta reda på så jag kan variera å slipper måla som jag försökte mig på sist jag körde den dekorationen. Nätet. Mums! Å badsvamp! Så kul! Tja... jag kan ju fortsätta här och lovorda varenda alternativ sak du använt. Men... det är helheten som räknas. Å din helhet utstrålar glädje. Det är grejer det. Freestyle skulle någon kalla det. ;)

NetteR sa...

Aa tyckte jag kände igen det hela så läser jag libresse *S* Blev verkligen en jätteläcker layout!

Ewonne sa...

Den är riktigt snygg!!!

citronlime sa...

Jag förstår att du är helnöjd med den, såååååå läcker!!!! *gillar massor*